Moja skúsenosť so službami firmy Slovak Parcel Service

Autor: Daniel Urban | 10.2.2012 o 9:04 | (upravené 18.12.2014 o 15:44) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  54x

Milí čitatelia,

nedalo mi a rozhodol som sa podeliť sa s Vami o moju nedávnu skúsenosť s kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service. Kopírujem e-mail, ktorý som im zaslal na reklamačné oddelenie.

Názor si urobte sami, no po mojej skúsenosti neodporúčam využívať služby danej spoločnosti.

Prajem príjemné sviatky

Daniel

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prajem dobrý deň,

Nedá mi, aby som nevyjadril rozčarovanie nad službami, ktoré sú, resp. nie sú dodávané Vašou spoločnosťou.

 

Dňa 10.12.2014 (streda) mi bolo oznámené, že mi bude doručený balík na moju sukromnú adresu v piatok 12.12.2014 (piatok).

Spoločnosti, v ktorej som si objednával Tovar, som jasne zdôraznil, že na SVK budem do 13.12.2014 a preto potrebujem, aby mi bol tovar doručený najneskôr do 12.12.2014, inak budem nutený zmeniť dodaciu adresu a aj adresáta.

Daná firma spravila všetko, aby sa tak stalo, no zjavne sa dopustila chyby, keď zásielku posunula firme Slovak Parcel Service

 

Ďaľšia chronológia bola nasledovná:

  • Dňa 12.12.2014 (piatok) sa žiadny kuriér neobjavil ani sa neozval, po 17:00 už nikto na zákaznickom servise v BA telefón nedvíhal (volal som na toto číslo 02 - 16 877)
  • Dňa 15.12.2014 (pondelok) som volal zo zahraničia kuriérovi, že doma nebudem a teda, že musím zmeniť adresu a adresáta .  Vraj to nie je problém, no z dôvodu tejto zásadnej zmeny sa to celé o deň posunie (len pre info, zmena z Bratislava  - Kramáre na  Bratislava – Petržalka)
  • Dňa 16.12.2014 (utorok) si môj otec zobral dovolenku, aby mohol prebrať zásielku. Čuduj sa svete nič, ani „ťuk“.  Volám teda čo sa deje:
    • Zákaznícky servis: „Hmmm, zmena nebola v systéme, tak prídeme zajtra“
    • Ja: „V poriadku a stihnete to doobeda?“
    • Zákaznícky servis:  „Tak určite!!!
  • Dňa 17.12.2014 (streda) 8:30 volá kuriér otcovi, že to určite do 12:00 nestihne:
    • Otec: „V poriadku a môže to prebrať moja partnerka? “
    • Kuriér: „ Hmmmm, no asi nie, kde budete? Dovezieme Vám to tam“
    • Otec:  „ Budem v práci (Bratislava – Nové Mesto), ak to nie je problém tak fajn“  
    • Kuriér: „ To nebude problém“

Nič neprišlo, nik sa neozval, otec mi volá s tým, aby som to riešil (dostal som číslo na vedúcu pracovníčku zákaznického servisu)

  • Dňa 18.12.2014 (štvrtok)
    •    8:00 - Volám vedúcej pracovníčke, no nikto nedviha, tak teda volám na zákaznicky servis: „Áno, vieme o Vás, už to bolo urgované a spravíme všetko pre to, aby sme to doručili + dáme Vám vedieť kedy presne to bude doručené
    •  12:00 - Nikto sa neozýva, tak volám vedúcej pracovníčke
      • Vedúca pracovníčka zákaznického servisu: „Áno, viem o Vás, už som to urgovala, no ako vidím, nikto to neprebral a je to stále na sklade, mrzí ma to, ale dnes to nebude dodané!!!”
      • Ja: Vyjadril som empaticky svojou nespokojnosť so službami, ktoré mi boli (ne)posktynuté
      • Vedúca pracovníčka zákaznického servisu: Ospravedlnila sa v mene spoločnosti
      • Ja: Čo môžte spraviť pre to, aby to dnes bolo doručené
      • Vedúca pracovníčka zákaznického servisu: “Bohužiaľ asi nič, vieme len garantovať, že do 23.12.2014 to príde, pretože máme toho veľa”, alebo sa môžte pre to zastaviť osobne
      • Ja: Si robíte zo mňa srandu?
      • Vedúca pracovníčka zákaznického servisu: “Nerobím, iné možnosti nemám“
      • Ja: “Tak očakával by som, že urobíte všetko pre to, aby ste to vyriešili k mojej spokojnosti è objednáte taxi, naložíte to tam a odvezie sa mi to na adresu“
      • Vedúca pracovníčka zákaznického servisu: “No jedinú možnosť, ktorú máte, je čakať, alebo prísť si pre to“ (myslím, že je fér spomenúť, že pani, alebo slečna bola milá a zjavne ju to mrzelo)
      • Vypýtal som si číslo na nadriadeného, bolo mi povedané, že ten nie je pritomný a že číslo mi dať nemôže
      • Rezignoval som, zmobilozoval som otca a pôjde to prevziať osobne dňa 19.12.2014

Priznám sa, že som veľmi neposkojný so službami, ktoré mi boli dodané Vašou spoločnosťou Slovak Parcel Service  a som si istý, že Vaše služby v budúcnosti nevyužijem a nebudem ich odporúčať ani svojmu okoliu.

Taktiež svoju skúsenosť zverejním v dostupnom elektronickom médiu.

S pozdravom a prianím všetkého dobrého

Daniel Urban 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Rakúska úľava pre demokratov, varovanie pre populistov

Väčšinu politikov a ich tímov musel nad výsledkami obliať studený pot.

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Po zrátaní 70 percent hlasov z volebných urien je nereálne, aby Hofer nepriaznivý stav zvrátil.

SVET

Rakúskym prezidentom bude holandský šľachtic z Ruska

Tiahnuce sa voľby vyhral Alexander Van der Bellen.


Už ste čítali?